CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

12/6/2011...ahad

fuh...ari nie ari terakhir aku cuti...esOk da mula start skula blek....mesty penat arn3xx....ari nie bOring gler smpai aku da z tau da nk bwat ape...korang nk tngOk x schedule aku ari nie...heheheh

  • 11.00 pagi-tngOk tv smpai pkOl 12.00...kOrang tau x aku tngOk 8TV ade girl's generation...wahhh..bestnyer..huhuu...
  • 12.00 tngahari- mandi jap and then lunch....
  • 1.00 ptg- kuar g kedai beli gula pasir jap...mak aku sruh..hehehehe...
  • 2.00 ptg- tngOk cter CD hindustan....KUCH KUCH HOTA HAI...hhuuh...aku ske tngOk dics 4 cOz disc4 ade lagu favrOt aku..heheheh..ladki badki anjani hei..hahahah...
  • 3.00 ptg- on9 fb ngan update blOg smpai kol 4.00...
  • 4.00 ptg- tngOk CD mami jarum juniOr...
  • 4.30 ptg- tngah update blOg yg skrang tngah aku tulis..hahahaha
malam karang aku x tau la nk bwat pe...tpy malam karang aku cadang nk bwat camni

  • tngok mentOr
  • tngOk mr bean
  • kemas beg sekolah.
  • kapur kasut
  • and tdO....
hahhaahah...x sbar rsenyer nk g sekolah esOk...cOz nk jmpe kekawan...dah lme x jumpe dOrang so......esOk, aku dtg je skula..aku kne bwat perfomance...performance tu camnie...kte kne bwat muzik berdasarkan bahan2 yg terbuang....huhuuh..ok ark...penat ark nk taip cter2 nie...nty aku tulis lgy yerkk...bubye...


lOv mOm and dad
with sisterrr...<3

0 KRITIKAN ADA TENTANG SIMPLE ENTRY INI ..: