CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

31/7/2011....ahad...

rsenyer dah lme x update blog..hahhaha....bkan ape...sbb internet kakak da bwak blek JB ...so xleh la....heheheh.....korang nk tau x??.....sepanjang bulan lepaz and bulan sebelumnye..bnyak cter yg aku nk cter kat korang...sumenyer pasak gdoh....urm...x tau la nk cter camner...tapi berkaitan ngan " TALAM 2 MUKE".....aku xleh cter bnda nie coz it is secret..hahahaha...lain kali je lah aku cter kat korang...hehehehe.....aku pOn ade pasal gadoh antara aku ngan si "tut"...yg tu klau spe nk tau bleh add aku at Fb "aris aizat"..then add...then klau aku on9, bleh la korang chat ngan aku and aku akan ceritakan.......izinkan aku untuk ber "poem " yer....hehehehe

friendship is all about friends...
without friends 
we all have no friend to tell about us


tapi kadang2 kawan2 ade yg xleh percaya
ade yg khianati kita
ade yg kutuk2 kte
tapy kte x tau
adakah kte rse kte masih kawan baik die??
entahlah..
susah nk cari kawan yg btol2 setia
ada lgy ker??...

RINTIHAN DARI : ARIS

0 KRITIKAN ADA TENTANG SIMPLE ENTRY INI ..: